Torsdag och lång dag!

Denna torsdagen har och är fortfarande lång.
Jag steg upp halv 9 för att sedan till 10 ta mig till jobbet och jobba i 6 timmar.
Klockan blev då 4 och det var då jag åkte hem till mamma och passar nu två av mina alla syskon till klockan 23 ikväll.
SEN ska jag hem och sova, shit vilken dag..
 
Det kommer ta emot lite att gå upp halv 6 imorgon för att ta mig till skolan..
Men men, sen är det iallafall fredag! Denna helgen har jag dock inte mycker planerat. Jag kanske ska åka till Hampe imorgon kväll där han och hans kompisar är, annars blir det lite pluggkväll för nästa vecka. 
Lördag förmiddag ska jag träffa en fin vän. Hon kommer till Älmhult och sedan får vi se om vi åker till växjö eller kristianstad för att kanske koll bio eller något annat kul och mysigt. Vi har MYCKET att prata om nämligen, så det kommer vara hur bra som helst.
Söndagen blir lugn, Hampus kommer till mig och egentligen skulle vi i helgen fira vår tvåårsdag men det får bli nästa helg då det är mycket planerat som komme ivägen denna helgen, så vi ska mysa till de lite extra bara på söndag och sedan fira nästa helg!
 
 
Allmänt | |
Upp