Tisdagen

Idag har jag varit hemma. Det var inte mycket till skola vi hade idag och det var därför bättre att jag pluggade hemifrån, vilket har lönat sig då jag har kommit en bit fram iallafall men ska plugga mer nu efter jag bloggat.
 
Idag vaknade jag rätt sent,men när jag väl var uppe så pluggade jag mellan tv tittande innan jag vid 4 bytte om och tog mig ner till gymmet. Det blev lite kondition och armpass med min bästa vän Felicia.
Hon körde ben och rumpa dock men hakade på mig i slutet och körde slut på sina armar. Jag har sådan extrem träningsvärk i varenda kroppsdel och har lite svårt att utföra några övningar på gymmet just nu hahah så det får bli lite improvisation, men det funkade bra ändå!
 
Nu är jag hemkommen och väntar på att min bonusmamma ska komma hem så hon kan hjälpa mig med min läxa jag har till på fredag. Eller, jag har skit mycket till varenda dag men det får bli en läxa i taget annars kommer jag bli nuts, har redan haft ett ångestliknande utbrott haha och behöver inte ett till så jag får ta det lugnt och fokusera som sagt på en sak i taget..
 
Nä jag får väl ta och sätta igång med massa skolarbete igen, ha det bra och hoppas ni har haft en bra dag!
 
Träning och hälsa | |
Upp