Senaste dagarna

Hej bloggen!
Jag haft inte haft så mycket tid till att ha bloggat eftersom jag har haft fullt upp varje dag.
Tänkte sammanfatta dagarna lite kort:
 
Tisdag: Jag gick i skolan från 09.00 - 10.20, rena lyxen att sedan vara gemma vid 12 tiden då jag var tvungen att vänta på tåg osv. Jag kom hem, försökte plugga lite osv, tills klockan blev 15. Få hämtade jag upp felicia och vi stack till gymmet där vi var till 17. (Vill tillägga att jag har sådan brutal träningsvärk efter måndagen och tisdagens pass) Sedan stack jag hem, dushade och städade mitt rum lite innan jag tände lite ljus, satte på musik o gjorde de lite mysigt tills min pojkvän kom. Vi bara myste tills klockan blev för sent och sen somnade vi.
 
Onsdag: Tanken var att jag skulle till skolan, men när jag vaknade hade jag en sådan extrem värk i magen, det verkligen stramade så fort jag andades in. Men jag gav det en chans och stack ner till stationen för att ta tåget, men i sista sekund hoppade jag inte på och drog hem istället för att vila. Dock hann jag bara vila 2 timmar innan jag var tvungen att ta mig upp då jag skulle jobba första dagen på nytt jobb, därför ville jag må så bra som möjligt till jobbtillfället o behövde därför vila. Att vila hjälpte lite, men mådde fortfarande inte 100% bra.. Jag slutade vid 18 då jag mötte upp felicia, vi gick inom netto och köpte med oss lite gott som vi skulle ha till vår pluggkväll. Slutade dock i massa skratt och prat så skrev typ en mening på 1 av mina 10 uppgifter jag måste göra. Vi somnade sent och skulle upp i bra tid dagen efter.
 
Torsdag: Jag som är ledig varje torsdag var då inte ledig idag, nepp jag började jobba klockan 11 och slutade 20.00, riktigt lång dag som dock kändes kort. Jag har väldigt mycket att lära mig och ta in, vilket gör att jag inte ens tänker på tiden! Jag kom hem idag runt halv nio och är jätte trött, tröttheten kom ifatt mig när jag väl la mig i sängen efter en dusch. Nu ska jag sova och tagga sista dagen i skolan för denna veckan, sedan tar jag helg då jag bland annat ska träffa Hampus, mysig och lugn helg får de bli då jag sen i tisdags fortfarande inte mår 100% bra.
 
Gud vilken lång med produktiv vecka, men jag klagar inte! Det är ju ändå fredag imorgon!
Gud vilket långt och tråkigt inlägg, men för er som läste tackar jag som tog er tiden haha!
 
 
Allmänt, Gymnasieåret | |
Upp