Rhodos.

Jag är ett klick från att boka en resa till Rhodos med min älskling. Jag har hittat det perfekta hotellet verkligen!
Det som tar emot är att jag enbart nämnt det för Hampus om datum osv, han kollade igår om något var inplanerat men utvöver det har han inte hunnit planera någonting haha.. Så det vore kanske dumt för mig att boka något som inte är säkert att vi/han kommer kunna åka på..
 
ÅH vill verkligen iväg så mycket, speciellt innan bal, pubrunda och student så man är fin och brun och hinner slappna av en aning innan allt slutfirande sätter igång!
 
Söndagen:
Jag har sovit hos Hampus inatt, vi vaknade runt halv 1 och har sedan dess myst och gjort iordning oss för att snart sticka mot älmhult. Vi ska sova hos mig och jag tänker njuta sista timmarna innan en ny vecka sätts igång.
Har en sådan grov ångest för att jag har ett svenskatal imorgon i fe minuter som jag inte ens kommit hälften på, sedan har jag en annan religionsuppgift som jag har seminarie på som inte heller är klart. Nepp detta kommer gå åt skogen, men jag får försöka slingra mig ur den och kanske göra det vid ett annat tillfälle..
 
Nu ska jag packa det sista innan vi beger oss mot Älmhoooood, Ciao!
 
 
 
 
Resor | |
Upp