Onsdag and I'm hating it.

Jag är heeelt slut.
 
Både i Måndags & Tisdags har jag haft heldagar i skolan från 8-4 (+ 2 timmars pendlande) och sedan så fort jag kommit hem har jag gått de 500 400 meterna från stationen till jobbet. Jag har jobbat 17-22.15 och jag är verkligen så trött efter att behöva gå upp 05.30 och gå hemifrån kl 06.45 och sedan komma hem kl 22.30 på kvällen. Intensiva dagar är bara förnamnet, därav har jag inte haft tid att blogga, sinnersjukt hur upptagen jag varit, har inte hunnit med att leva ens.
Men allt motiverar mig till att jobba nu. Har så mycket planerat och behöver ekonomin för att kuna fullfölja allt. Detta kommer med tiden, men det är bland annat London, Rhodos & Justin Bieber konsert inbokat, sedan en massa studentevenemang..
 
 
Just nu sitter jag i skolan på engelskalektionen och väntar på rasten. Idag slutar vi egentligen kl 11 men eftersom vi sitter i studentkommitten så ska vi på två möten senare idag så jag lär inte vara hemma förrän 7-8 ikväll och sedan ska jag vidare till min pojkvän, perfekt att somna jämte honom efter en stressig vecka än så länge. PÅ torsdag är jag ledig och då ska jag NJUTA!
 
I måndags hade även jag och Hampus 2 årsdag. Tiden har gått så snabbt medan den samtidigt har gått sakta. Jag är så lyckligt lottat med honom, min finaste.
 
 
 
 
Allmänt, Gymnasieåret, Love | |
Upp