Lista om min pojkvän

Det enda ni vet är att jag har en pojkvän som heter Hampus, så därför tänkte jag göra en lista angående honom, hoppas han inte har några problem med att jag blir lite mer öppen haha.
 
Du är tillsammans med?
Hampus Linder Olofsson
Och varför det?
För att jag är riktigt jävla kär och tror på att det kan leda till något större i framtiden.
Har han fått något smeknamn av dig?
Hjärtat, baby, älskling
När blev ni tillsammans?
25/1-14. Två år nästa måndag!
Hur täffades ni?
Min bästa kompis gick i samma klass som Hampe och det var genom henne som vi fick kontakt och började ha kontakt och började träffas.
Kände ni varandra innan ni blev ihop ?
Nej det gjorde vi inte.
Hur gammal är han?
18 år.
Älskar du honom?
Ja, obeskrivligt mycket!
Har du roligt med honom?
Haha ja!
Skulle du kunna bo med honom?
Absolut att jag skulle kunna tänka mig!
Beskriv honom med tre ord?
Underbar, Omtänksam & bryrsam.
Har du gjort ett sugmärke på honom?
haha ja..
Får han dig att skratta?
haha ja, trots att vi inte har samma typ av humor lyckas han ändå få mig att skratta om allt annat än hans typ av humor!
Säg ett ord om hur du känner för honom?
Förälskaaaaaad
Vad för slags filmer ser ni på ihop?
Skräck, thrillers och action/komedi filmer mest!
Får du fjärilar i magen när du ser honom?
Every time!
Har ni samma humor?
Haha nej verkligen inte hahaha
Planerar ni framtiden ihop?
Vi planerar framåt iallafall, vi pratar dock inte så mycket om tio år framåt, vi vet ju knappt vad vi vill göra efter gymnasiet än hahaha
Skulle han bli en bra pappa?
Världens bästa.
Vad gjorde ni senast ni träffades?
Det var igår, vi gymmade här i Älmhult och åkte sedan hem till mig och myste.
Vad gör han när han inte är med dig?
Är med kompisar och tränar!
Är du svartsjuk på andra tjejer?
Nej blir bara förbannad på tjejer som håller på med honom.
Har ni bråkat nångång?
Ja, eller mer små tjaffs.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst?
Två veckor som högst när han var iväg under sommaren.
Har ni samma åsikter om saker?
Beror på vad det handlar om, ibland ja ibland nej
Går ni ut ofta?
Inte så ofta, mer själva isåfall och äter på restaurang eller liknande
Har ni samma musiksmak?
Jag kan lyssna på hans musik, men han lyssnar inte på min..
Är hans familj trevlig?
Ja verkligen, så himla goa och snälla!
Är han romantisk?
Ja de är han!
Stöttar han dig med dina drömmar och mål?
Han finns alltid vid min sida
Kan han sjunga?
Japp det tycker jag, men det är inte ofta jag hör hehe.
Spelar han nått instrument?
Nej de gör han inte.
Kan han laga mat?
Jadå det tycker jag!
Är han envis?
Lika envis som jag! Sen om de är lite eller mycket är frågan haha..
Tycker han om att resa?
Ja vem gör inte det??
Vad är det sötaste han sa sist?
Senaste måste varit: O jag kommer finnas där vid din sida när du är redo att prata om det.
 
Allmänt | |
Upp